Erika és Richárd

Oktatóink

Hirku Richárd - Nissan Note

Hirku Richárd - Nissan Note

Hirku Richárd vagyok a Menta Autós Motoros Iskola vezetője, 42 éves nős, 3 gyermekem van. A közlekedéssel, közlekedésre neveléssel 15 éve kerültem kapcsolatba.

Pályafutásomat motoros rendőrként kezdtem, majd mintegy 8 éve szintén a rendőrség berkein belül, mint közlekedési előadó tevékenykedem. Munkám során, gyerekekkel, fiatalokkal foglalkozom, számukra versenyeket, táborokat, egyéb rendezvényeket szervezek.

Az járművezető oktatással 2004-ben kerültem kapcsolatba, ekkor végeztem el a szakoktatói tanfolyamot gyakorlati, elméleti és műszaki szakoktatóként kiváló eredménnyel. A következő állomás 2009 volt, amikor a vizsgabiztosi szaktanfolyamot végeztem el, 2010-ben az iskolavezetői tanfolyam következett. Ebben az évben tettem le képletesen a Menta Autósiskola alapkövét.

Eleinte csak, mint gyakorlati oktató tevékenykedtem, később már, elméleti órákat is tartottam. A személygépkocsi vezetők után segédmotorosokat, később motorosokat kezdtem el tanítani.

Elméleti oktatóként a sikerességre törekszem, ezért a kötelező óraszámon felül jóval több idő alatt adom le az anyagot, a fő célom ezzel a megértés. Addig nem lépünk tovább az anyaggal, amíg a főbb témakörökben, gondolok itt az elsőbbség, a rendőri forgalomirányítás, az előzés stb. témakörökben nem érti mindenki az anyagot. Az elméleti tanfolyam végén a tesztelésre szintén nagy hangsúlyt fordítunk.

Természetesen nem lehetnék sikeres, nem lehetne sikeres az autósiskolám a megfelelő családi háttér nélkül. Az oktatásban az autósiskola körüli teendőkben nagy segítségemre van a feleségem, aki szintén oktat, és aki nélkül talán nem jutottunk volna el idáig.

Sándor Erika - Nissan Note

Sándor Erika vagyok három gyermek anyukája. 10 éve dolgozom szakoktatóként. Férjem munkáján keresztül ismertem és szerettem meg a szakoktatói munkát. Gyakorlati oktatóként fontosnak tartom, hogy türelemmel és bizalommal teljenek el a vezetéssel töltött órák.

Sándor Erika - Hyundai i30

Munkámat nagyban elősegíti, hogy ez elméleti oktatást a társam, olyan magas színvonalon ismerteti meg a vezetést tanuló diákjaimmal, hogy magabiztosan, félelem nélkül, ugyanakkor örömmel sikerül megismerkedni a kezdő vezetőnek, a vezetés alapjaival.

Munkám legfőbb mottója, hogy nyugodt, baráti légkörben, görcsösség és félelem nélkül dolgozzunk együtt mint oktató és diák.

Motorpark

Suzuki GS 500
Suzuki GS 500

Speciálisan hölgyeknek átalakítva. A motor 158 cm testmagasságtól biztonságosan vezethető, könnyített kuplung, oldaltámasz. A normál GS-hez képest 8 cm-el le van ültetve a motor hátulja, az eleje 4 cm-el, ezáltal a súlypont lejjebb került, a kormányzás pedig könnyebbé vált.

Kawasaki ER5
Kawasaki ER5

Soros 2 hengeres 51 LE. Magasabb termetű pilóták számára szélesebb kormánnyal szerelve, amely a kényelemen túl a rutinpályán való könnyű irányíthatóságot teszi lehetővé.

Piaggio Zip 2
Piaggio Zip 2

Fokozat nélküli automata váltó, könnyű kezelhetőség.